niedziela, 27 października 2013

Witajcie ponownie!

     Jak już wiecie z mojego starego bloga, musiałam się przenieść tutaj, na nową platformę, bo na tamtej nie dało się niestety pracować. Szkoda mi tamtego bloga, wolałabym mieć wszystkie wpisy w jednym miejscu ale nie ma tego złego... :)
   Złożyło się tak, że stary blog 'padł' prawie w tym samym momencie, kiedy zaczęliśmy przeprowadzkę, więc i wyszło tak, że nowy kraj, który poznaję, będzie opisywany na nowym blogu. 
   Zostało mi jeszcze trochę do opowiedzenia o Chinach i tym się zajmę najpierw, a potem, systematycznie będę pisała na bieżąco :)
   Zaglądajcie więc tu często, czytajcie, piszcie, komentujcie, a ja na na dzień dzisiejszy wyglądam tak:


Tu mam 10 miesięcy i sześć dni :)


1 komentarz:

  1. wreszcie powrót:)Ala rośnie jak na drożdżach! a wczoraj mi się śniło że była w Polsce i nas nie odwiedziła:( pozdrawiamy ziejki

    OdpowiedzUsuń