sobota, 24 maja 2014

Święto Konstytucji 3-go Maja w Kuwejcie.

Cześć wszystkim :)

W poniedziałek 5 maja byliśmy z rodzicami na kolejnej imprezie zorganizowanej przez Ambasadę Polski w Kuwejcie. Tym razem okazją było Święto Konstytucji 3-go Maja. Nie bardzo wiem, co to jest konstytucja, ale brzmi jak dobry powód, żeby wyjść z domu i trochę się rozerwać ;)

Uroczystość odbyła się w hotelu, który według mnie jest statkiem, ale ja jestem mała, mogę się mylić. Zresztą, zobaczcie sami :)

To jest część tego hotelu. Sami powiedzcie, nie wygląda jak statek?


Tuż przed wejściem na salę, gdzie odbyła się uroczystość, wisi portret księcia (czy emira?) Kuwejtu i innych  ważnych osób.
A to już sala balowa. Wygląda jak wielka balowa kajuta ;)
Po przemówieniu Pana Ambasdora wszyscy zabrali się za jedzenie. Na takich spotkaniach zawsze serwowane są pyszne dania. Mi jak zwykle najbardziej smakowały ciastka ;)
Kolejny akcent patriotyczny, czyli flaga Polski. Mamusia mówiła, że 2 maja jest inne święto, tej flagi właśnie.
Kiedy wszyscy zajęci byli jedzeniem, ja mogłam spokojnie pobiegać po sali balowej.

Żadnej z tych flag nie przewróciłam!
Ostatni rzut okiem na statek i już wracamy do domu.
Wizyta na statku-hotelu wypadła w porze mojej drugiej drzemki, więc tego wieczoru poszłam spać wcześniej niż zwykle. Teraz też już zmykam, oczka mi się kleją. Dobrej nocy, spijcie wszyscy dobrze :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz