poniedziałek, 21 grudnia 2015

Właśnie skończyłam 3 lata!

Moi kochani,

Trzy lata temu, 21 grudnia 2012 roku, skończył się kalendarz Majów i istniało ryzyko, że skończy się też świat. Mamusia i Tatuś do dziś twierdzą, że tamten świat się naprawdę skończył, ale jednocześnie zaczął się nowy. Świat z Alicją:)

Dziś skończyłam 3 lata. TRZY LATA, rozumiecie? To ponad 1000 wspaniałych dni, tysiące przebytych kilometrów, setki poznanych ludzi, a ja ciągle nie mam dość ;)

Życzyłabym więc sobie, żeby wszystko było tak, jak do tej pory: aby każdy dzień był szczęśliwy, każda podróż w nieznane ciekawa i bezpieczna, a każdy spotkany po drodze człowiek niech będzie moim przyjacielem :)

Właśnie skończyłam 3 lata!
Torcik był dobry, śliwkowy.
Toast wzniesliśmy napojem winogronowo-malinowym (oczywiście bezalkoholowym ;) ).
A dzień przed urodzinami pomogłam Mamusi ubrać choinkę.
Moje urodziny nadal trwają, więc wracam do zabawy. Ale odezwę się wkrótce. Trzymajcie się ciepło. Do zobaczenia :*


4 komentarze:

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Widać, że był bang! (to w nawiązaniu do https://www.youtube.com/watch?v=4bbmOdbYooQ tylko może nie słuchaj z Alicją).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za pamięć i życzenia :) Był malutki bang, bo napój gazowany, korek naturalny walcowy :D Pooglądaliśmy też trochę zdjęć z okolic urodzin i aż nam się łezka w oku zakręciła na widoki chińskie. Trochę nam tęskno za Państwem Środka. A Ciebie Rassija jeszcze nie dobija ;P? Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraj mi się dość podoba, Moskwa nawet bardzo, współpracownicy też na plus. Dobija ilość pracy, a także przeliczenie sobie wypłaty z rubli na waluty nieco bardziej mainstreamowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraj mi się dość podoba, Moskwa nawet bardzo, współpracownicy też na plus. Dobija ilość pracy, a także przeliczenie sobie wypłaty z rubli na waluty nieco bardziej mainstreamowe.

    OdpowiedzUsuń